X

Для доступу до архівного номеру журналу введіть, будь ласка, Вашу електронну адресу

Введіть ваш Email

X

Підписка на електронну версію журналу "Сучасна фармація"


Введіть ваше ім'я


Введіть ваше прізвище


Введіть вашу спеціальність


Введіть вашу спеціалізацію















Введіть ваш Email


Введіть ваш телефон

Телефон повинен містити код країни

наприклад: +380 99 999 9999


Введіть Область/місто/селище, де ви проживаєте


Введіть ваше місце роботи


Понад 11 мільйонів українців обирають мережу аптек “Подорожник”

Майже всі великі бізнеси України об’єднують своїх клієнтів у програмі лояльності. Це інструмент, щоб організовувати для них вигідні акції та пропозиції й робити покупки приємнішими. 

Найбільша мережа аптек "Подорожник" у своїй програмі лояльності значно розширює ці можливості для клієнтів і пропонує їм більше. Адже місія компанії – надавати якісну фармопіку кожному за будь-яких обставин. 

 

Як працює програма лояльності у Подорожнику

Більше 11 мільйонів українців є постійними клієнтами аптек і відчувають переваги участі в програмі. Адже її система максимально спрощена й передбачає легку реєстрацію за номером телефону. Клієнту пропонують акції, кешбек з кожної покупки, підбирають для нього персональні пропозиції до Дня народження чи свят. Зареєструватися можна в чат-ботах за посиланнями –  https://chats.viber.com/podorozhnik або під час покупки в аптеці.
 

Директор з маркетингу мережі аптек "Подорожник" В’ячеслав Сауц вважає, що таким чином клієнт розуміє, що компанія створює для нього найкращі умови для покупки. 

 


 

"Фармацевтична сфера відповідальна за турботу про здоров’я, що є найбільшою цінністю для кожного. Ми в Подорожнику це добре розуміємо і працюємо для людей", – сказав В’ячеслав Сауц.

 

В'ячеслав Сауц, директор з маркетингу мережі аптек «Подорожник»

 

Чому варто приєднатися і використовувати можливості програми

Мережа аптек "Подорожник" працює у критично важливій сфері охорони здоров’я. Саме це спонукає давати клієнтам більше і піклуватися про них.  

 

"Завдяки програмі лояльності ми можемо також нагадати про прийом і купівлю ліків, які клієнт приймає постійно. Це можливість дати саме те, що треба й запитати, чи добре ми це зробили. Крім того, клієнт може бачити історію покупок і використовувати бонуси, коли захоче. Ми даємо йому вибір і не керуємо бажаннями" – розповів В’ячеслав Сауц.  


За його словами, для клієнтів Подорожника працює чат-бот у Viber і Telegram. Це забезпечує зручність, адже можна замовити ліки онлайн і забрати в найближчій аптеці. Також доступні консультації з фармацевтом, який надає фармопіку.



Лише клієнти найкраще знають, що їм потрібно

Аптеки "Подорожник" поповнюють асортимент новими товарами відповідно до запитів своїх клієнтів. У компанії переконані: люди найкраще знають, що їм потрібно. Подорожнику важливо не лише виконувати ці запити, але й перевищувати їх. Таким чином асортимент мережі налічує понад 25 000 товарів. Крім ліків, є засоби для догляду, підтримки та зміцнення імунітету, натуральна косметика.

За словами В’ячеслава Сауца, програма лояльності, як і все в Подорожнику, зростає динамічно. Компанія змінюється для своїх клієнтів, тестує нові зручності для них і вдосконалюється. 

 

"Саме це створює довіру між нами і нашими клієнтами, що важливо для спільноти. Адже ми гнучкі, визнаємо помилки і готові до діалогу, щоб їх виправляти. Адже є сервіс, що наближений до ідеалу й саме над цим ми працюємо", – сказав директор з маркетингу Подорожника. 

 

Компанія планує розвивати програму лояльності, щоб кожен другий українець мав доступ до якісних ліків вже до кінця 2023 року. Спільнота клієнтів Подорожника зростає і фармопіку відчуває більша кількість людей. Відповідальність за здоров’я – це основа майбутнього. 

 

 

Поділитися статтею з друзями