ІІ Маркетингова бізнес-конференція фармацевтичної галузі України «ЖИТИ СЬОГОДНІ»: тенденції та цінності, народжені змінами
У готелі «Hilton Kiev» 5 листопада 2015 р. пройшла II Маркетингова бізнес-конференція фармацевтичної галузі України «ЖИТИ СЬОГОДНІ».
Захід відбувся за ініціативи провідних міжнародних аналітичних та маркетингових компаній IMS Health, MASMI-Ukraine, Nielsen Ukraine, GfK та компаній, які працюють на фармацевтичному ринку країн СНД: «Бізнес Кредит», Comcon Pharma, SMD, UMG та «ВК «Здорово». Об’єднаний аналіз, представлений спеціалістами цих компаній, дав можливість учасникам конференції подивитись на сьогоденні проблеми з різних боків, зламати стереотипи, побачити нові підходи, використовуючи в своїй роботі аналітичну інформацію, та розставити нові акценти — такою й була мета організаторів заходу. Учасникам було представлено картину змін та ситуацію, що склалася на сьогодні у суспільстві і вплинула на галузь в цілому. Розглянуто кейси ефективної та збиткової аналітики, міфи і реальність статистики. Обговорено взаємовідносини між лікарями, фармацевтами та представниками страхових компаній, правові аспекти реімбурсації, зміни у регуляторній системі за останні 10 міс., впровадження нових стратегій у розвиток компаній та дослідження цінових змін. Було також досліджено основні тренди фармбрендів на телебаченні та digital. II Маркетингова бізнес-конференція фармацевтичної галузі України «ЖИТИ СЬОГОДНІ» завершилася позитивними емоціями та словами вдячності учасників за високий рівень проведення заходу і створення сучасної ділової та інтелектуальної атмосфери.
«ЖИТИ СЬОГОДНІ» — це діяти сьогодні, ініціювати сьогодні, створювати сьогодні!