Ребрендинг та нове пакування лікарських засобів Мікрохім
Наприкінці лютого цього року українська фармацевтична компанія Мікрохім, яка вже понад 30 років створює лікарські засоби, що відповідають сучасним стандартам, доступні та зручні у застосуванні, анонсувала масштабний ребрендинг. Зміни стосувалися оновлення самого бренду компанії — її логотипу, візуальної комунікації, а також пакування лікарських засобів.
“ Останні декілька років, незважаючи на всі труднощі з якими зараз зіштовхнувся український бізнес, Мікрохім розвивається та змінюється дуже активно. Ми розуміємо, що зовнішні прояви компанії також мають відповідати тим змінам, які відбуваються в середині бізнесу. Наша трансформація має проявлятися і в портфелі препаратів, і в стандартах роботи, і в нашій комунікації. Ми працюємо над розширення співпраці з вітчизняними та міжнародними партнерами, готуємо нові лончі, тому всі зміни, які зараз відбуваються — це стратегічні, поступові кроки до реалізації амбітних планів на гідному рівні” — каже Клим Тимко, виконавчий директор Мікрохім.
В основі ребрендингу — ключові вектори, покладені у філософію діяльності Мікрохім: інноваційність, людиноцентричність, доступність та дружність.
Для компанії було дуже важливо поєднати та відобразити у своєму дизайні інноваційність, системність та фармацевтичну точність із дружнім тоном, простотою та зрозумілістю для кінцевого споживача. Ці орієнтири знайшли своє відображення у простих геометричних формах, виразних кольорах та чіткій, ієрархічній системі маркування, яка створює візуальну цілісність та впізнаваність бренду.
Одним з найважливіших завдань ребрендингу було створення візуальної системи пакування, яка б посилювала впізнаваність бренду Мікрохім та створювала позитивний користувацький досвід. Відтепер всі препарати компанії матимуть єдиний візуальний підхід до пакування. Кожна терапевтична група має своє кольорове рішення та геометричний підхід. Оскільки переважна більшість лікарських засобів Мікрохім є рецептурними, то у своєму ребрендингу компанія зробила акцент на спільній системі для всіх препаратів портфеля, які б разом працювали на посилення та впізнаваність бренду виробника.
Важливу функціональну роль в оновленому пакуванні відіграє кольорове маркування дозувань — чим більше дозування, тим темніший колір маркування. Відтінок дозування також відображається і на геометричній композиції, яка прикрашає пакування. Так само маркування кольором дублюється і на первинному пакуванні. Такий підхід має на меті спростити та пришвидшити роботу фармацевтів при обслуговуванні клієнтів та створити простий, зрозумілий досвід взаємодії споживача із пакуванням.
Зміна пакування — довготривалий процес, проте вже в найближчі місяці на полицях аптек почнуть з’являтися препарати Мікрохім у новому дизайні.
Наразі в портфелі компанії близько 50 продуктів у 4 терапевтичних групах: кардіологія, неврологія, гастроентерологія, хірургія та ортопедія. Мікрохім має унікальні комбінації, які відтворили першими в Україні — найбільш повна лінійка лікарських засобів на основі периндоприлу та валсартану, включаючи потрійні комбінації. У компанії також заплановані запуски нових брендів в кардіології та неврології, які не мають вітчизняних аналогів.
Після початку повномасштабного вторгнення Мікрохім змінила свою бізнес-модель переорієнтувавшись на контрактне виробництво в партнерстві з лідерами вітчизняної фармацевтичної галузі. Таким чином, лікарські засоби компанії Мікрохім виготовляються на виробництвах, які відповідають всім найвищим міжнародним стандартам якості, що є одним з ключових пріоритетів компанії у виборі партнерів, стратегії розвитку та формуванні портфеля компанії. Крім того, Мікрохім вже найближчим часом планує співпрацю з міжнародними фармацевтичними виробниками та розширення експорту лікарських засобів, в тому числі в країни ЄС.
Мікрохім активно запускає комунікації у діджитал. Мікрохім Space, один з проєктів компанії в цьому напрямку — чатбот для лікарів, де компанія ділиться науковими статтями та дослідженням, що перекладені українською мовою, публікує відеодоповіді цікавих спікерів, проводить розіграші з приємними та корисними подарунками. Чатбот доступний у Telegram та Viber.